A NAV rendszerében aktív cégek és egyéni vállalkozók, akik rendelkeznek adószámmal. Magánszemélyeket a nagyker nem szolgál ki, ezen személyeknek a kiskerünkben van lehetőségük vásárolni.
A rendelés leadás e-mailben történik a rendeles@vaczi-vill.hu e-mail címre. Adatok amelyeket meg kell adni:
- Cég vagy egyéni vállalkozás számlázási címe
- Adószám
- Szállítási cím
- Elérhetőség (e-mail cím/telefonszám)
- Megrendelt tétel és darabszám
A megrendelt termék ha raktáron van azt még aznap tudjuk postázni és MPL futárszolgálattal a megadott címre másnapra kiszállítani. Ha nincs raktáron a termék akkor egyeztetni kell kollégáinkkal a várható beérkezésről.
Az árlistában szereplő tételekre érdemes telefonon vagy e-mailben rákérdezni. Ez azért szükséges mert lehet hogy az ára nem aktuális vagy nincs készleten a termék. A régi, kifutó, vagy elfekvő termékek árai nem aktualizálódnak!
Az Információ kérés menüpontra kattintva a levél tárgyában az Ajánlat kérés pontot ki kell választani. Az árajánlatok feldolgozása beérkezési sorrendben történik, ezért szíves türelmüket kérjük.